Nuffnang add.

Sunday, April 10, 2011

Mish! want back to school.

Semalam 10.4 birthday mmbe aku (Khairudin Johar), dy call sbb dpt free call.. Damn, dy boleyh citer zaman2 skola la plak.. Rindu bhaiiiiiii!!!! even ak da lame tggalkn skola, kenagn 2 masih segar seyh! kiteorg sume da cam adik bradik. smua jantan 1 class.. arok same2,denda same2, kene mara same2, sehati sjiwa! haha!


wafi 17 years old. :)


khai.(khairudin) sebab kau la aku tkenag zmn skola bhaiiii!! kau call ak, refresh blk knagn kite.. damn! haha but, aku suka.!


en. Daud guru class kami slame 2 thn! haha best!! sebat, denda, mainan kami.. kuang2..


harlis, khai, kau sahabat aku. :)




kami semua satu class.. ad lagi sbenaye ni.. haha.. ni baru 1/3. 


Bngkel auto kami punye! :)


en. Hashim. rotan mainanye..



kedai MAGIC port kami pulang skola. :)




aku rinduuuu korg sume!! bile kita kan bertemu mcm dolu2? huuuaaaaaaaaa.....












No comments: