Nuffnang add.

Friday, May 13, 2011

Bicycle.

Last collectin basikal ak yg ad. dulu aku ad banyak basikal, yg body kembar pun ad.. yg ini kepunyaan my brother.. yg lain2? ad ak jual ad, bg kt adik mmbe aku ad dll. bukan ta na smpan bnyak2, tp buat semak kt uma.. hehe.. tp yg ni paling adik aku syg, haha.. da bape kali pinda uma, tetap dia bwk walaupun ta dipandu lg menatang ni...


spray from my hand job,restore pun aku yg buat.. :)


Shimano v brek.


GT handle bar.. now, bnde ni masuk kt fixie sematt la pulak.. hehe 


Shimano sakae crank. this brg since aku berumur 13 years old taw.. lame ni beb ak simpan.. haha


ha.., ini yg baik sebenanye.. Shimano biopace. aku ad sebijik dulu., tp aku jual mura2 mase na pnda uma dulu.. menyesal pun ad.. skrg besepah org masuk kt fixie.. mahal mnde ni babe.. maklumla brg shimano kan.. cube lu org usha r klu ta caye brg2 shimano bape harge, baik mesin macing,aksesori bicycle ke dll.. harge sumpah meletop.. haha..

No comments: