Nuffnang add.

Saturday, January 29, 2011

New Place + + +

Assalamuaikum hari ni hari ke 3 ak kt uma ni n kt Sempang Renggam ni..Serius busan..aku ta tau na buat ape..ak tade geng mau lepak2 sembang2 n pape la..duk uma je mcm anak dare..so ak amik kputusan story kt sini je la..kt uma pun sunyi bila ayah n adik ak yk ke 2 g keje..hmm,tggal la ak, ibu n adik yg bongsu di umah..adik ak yg ke 3 plak stay kt Kluang, dy na habiskan skola lg 1 thun..skrg ni ak just tggu mmbe dr Kluang dtg lepak sini..tp, suace ta cntik la..

ha..ini adik bongsu ak..name ny wahi..dy ni bgun2 tido je gosok gg cuci muke then trus je bkak tv..sambil mkn nugget+sosej..haish..sejak duduk sini,asyik na main je dy ni..mentang2 ayah bg dy BMX baru..

RC ni wahi yg punye..AE86 tu..like Takumi (initial D) hehe..nak drift2 la katekan si kecik ni..hehe

jeng jeng.. ini tggiling baru adik ak..disebabkan tggiling ak da dibawa ke Trengganu, so ayah bg la sbijik kt adik ak yg ke 2 ni untuk kmudahan dy ulang-alik ke tempat kerja..

yang adik ak ni pun satu..ad ke patut pegi amik warne maroon..haih,dy ta puas2 ke tgok muto ak warne maroon dulu..hehe..nasib bek tggiling ak da warne itam..hmm, ta pe la..asalkn dy bahagie..

tggiling ak ni mase popular dulu..huahuahua...

2nd day ak kt sini,pg2 ak da bgun da..tgok adik ak ni na g keje..kt dpan uma pun na kunci..padahal kwasan uma ak ni la paling slamat..mane ad pencuri brani masuk kawasan Penjare..haha..

yeah..vroomm2..dy da start..nak g keje dah..kotornye tggiling ak...eeeee...ta cuci lg sejak smpai sini...korang nmpak ta BMX biru 2? ha itu wahi yg punye..ayah baru blikan dy..tp, hari2 ta abis2 na cuci BMX dy 2..haha..kemarok!

3rd day, ak snap lg pic ni time dy na g keje..ksian dy ujan2 g jgk keje..tp dy bagos! rajin! dy sebenanye malas mau keje..tp dsebabkn nak mnuggu result SPM lmbt na kuar,tpakse la dy keje..lgpun na tggu IPT pnggil lame lg..maklumla..law baru kn..

oke la..nnti2 ak story lg k..salam~

2 comments:

B E L L A said...

wahi upenye..
abgnye wafi..
hahaha...

Wafi said...

hehe...
adik bradik wafi smue bermule dgn huruf "W"
n kiteorg lahir smue pd tarikh "14"
kecuali wahi je "17"